کد خبر: 1218250
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
دعوت دانش‌آموختگان از مردم  برای مشارکت گسترده در انتخابات

جوان آنلاین: دانش‌آموختگان دانشگاهی از عموم مردم برای شرکت گسترده در انتخابات دعوت به عمل آوردند. 
جمعی از دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، با امضای نامه‌ای عموم مردم ایران را به شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کردند. در بخشی از این نامه آمده‌است: در آستانه چهل و ششمین سال استقرار انقلاب اسلامی ایران که نوید بخش دهه‌ها مجاهدت و ایثار و تلاش ملت بزرگوار ایران در سایه رهبری امامین انقلاب است، نگاه به رخداد‌های تاریخی گذشته نشان می‌دهد با وجود همه فراز و نشیب‌ها، سختی‌ها و کارشکنی‌های داخلی و خارجی، مسیر اصلی بسیاری از آرمان‌های انقلاب با بصیرت همان ملت و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال طی‌شدن است. 
دانش‌آموختگان تصریح کرده‌اند: در این میان، تحلیل نگارندگان این پیام در جایگاه جمع بزرگی از دانش‌آموختگان دانشگاه‌های کشور به عموم ملت ایران این است که اتفاقاً آنچه نقش اساسی در درمان کاستی‌ها و مشکلات فعلی و بازگشت سریع‌تر به برخی آرمان‌های انقلاب دارد، نقش مؤثر و پررنگ و هوشمندانه مردم در انتخابات‌های مختلف و مهر تأیید بر تداوم خدمات افراد صالح و اصلح و جایگزین کردن افرادی در مجلس شورای اسلامی است که سابقه فعالیت‌های آن‌ها دوری از آرمان‌ها و خدمت خالصانه و صادقانه را تداعی می‌کند. 
این نامه می‌افزاید: امروز برای عبور قدرتمندانه از مسیر‌های پر پیچ و خم و پیچ‌های تاریخی و مواجهه با دشمنی‌ها، یک اختیار بزرگ و اثرگذار در دست عموم مردم قراردارد و این اراده بزرگ می‌تواند به بهبود و اصلاح بزرگ و اثرگذاری منجر شود که نقش اساسی حداقل در چهار سال آتی داشته باشد. فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تصریح کرده‌اند: چنانکه چنین تغییرات اساسی مشروط به حضور ملت همواره در گذشته در انواع مصوبات و خدمات و پیگیری مطالبات و بسیاری تصمیمات حیاتی به خوبی تجربه‌شده و طعم تصمیمات ارزشمند و درست از سیاست‌های کلان نظام اسلامی تا زندگی مردم حس شده‌است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار